Sunday, November 14, 2010

Jimo .





我累了 睡了 驚醒了 又失眠了
我像個瘋子一樣
胡思亂想  自言自語
啊怎麽辦 ==
我已經喜歡到累 , 沒有人會懂的 .
只能自己寫自己看 自己安慰自己 自己陪自己


有時候放棄
只是為了讓大家的生活過得更好 
還是自己一個人寂莫寂莫就好
對著鏡子我承諾 , 遲早我會還這張臉一堆笑容
請相信我 :D






縂有一天 , 
我會把你戒掉 .

1 comment:

  1. Erm... must let yourself rest well...
    therefore will have more power to move forward.=)
    you may find your frens to chat.. =)
    dont worry!! frens always around you!!
    besides, qiong hei fren here support also.. :)

    must full of smile.. yeah.. really wish you!! =)
    jia you!!! =D
    my dear fren!! you can do it.. all the best~~

    take care!!
    shi wei!! =)

    ReplyDelete